.. -- Twiiliightstory: Kapitel 3 del 1 Jacobs Perspektiv ( MINI-MINI-DEL )

Translate

Fråga mig

söndag 12 september 2010

Kapitel 3 del 1 Jacobs Perspektiv ( MINI-MINI-DEL )


MINI-MINI-DEL

" Jake ring henne bara istället för att vanka av och an " suckade Paul som låg i soffan med Rachelle.
Jag blängde på honom. Rachelle anade nog att jag vara nära på att göra något dumt " Kom igen Jake, det blir inte bättre av att du inte ringer " sa hon snabbt för att avleda mig från Paul.
" Hon svarade inte sist... Hon har säkert lektion. Hon ringer nog upp " jag satte mig på golvet och lutade mot soffan med mobilen i handen, redo att svara. Jag gäspade stort.
" Jakie, när sov du sist ?" frågade Rache.
Jag stönade " Ett tag sen, hur så ? " snäste jag och hon grimaserade. " Gå och sov. Jag väcker dig om hon ringer " lovade hon. Jag satt kvar . " Va inte så envis nu brorsan " sa hon bestämt. Jag muttrade surt men lade telefonen på bordet. Hon hade faktiskt lovat.

Inga kommentarer: