.. -- Twiiliightstory: kapitel 19 del 3

Translate

Fråga mig

onsdag 4 augusti 2010

kapitel 19 del 3

Så snabbt jag kunde sprang jag fram till honom och pressa två fingrar mot hans pulsåder. Inget ljud ingen rörelse "Helvete" väste jag sammanbitet och glömde bort att låta som Rosalie , Tyvär var inte jag den enda som hörde det " Du .." Röt Elina och ställde sig oroväckande nära " Du är inte Rosalie Hale " spottade hon och såg rent ut av galen ut. Jag log " Nej , det är jag inte... " 
Jag kände hur hennes vrede flammade upp som en löpeld " Jaja..." fnös hon obeskymrat " Vi tar dig sedan tar vi Rosalie " Hon sneglade på sina bröder och gjorde en nonchalant axel ryckning " Vi volturi soldater vet hur man handskas med sådana som dig " hånskrattade hon och jag ryckte till och flinade. Jag hade ju fortfarande mitt volturi smycke runt halsen. Jag lyfte händerna och drog av mig kedjan som var så långt att det tunna hänget vilade mot min navel. Ena killen drog efter andan när han såg smycket som jag höll upp framför dem " Jag håller med er, Jag vet också hur man tar hand om sådana som er " Samma kille som hade dragit efter andan bakade och höjde
händerna och mimade åt Elina att hon skulle ge sig " Haha en sak ska du ha rätt för dig , Luca , jag låter mig inte stoppas. Rosalie dödade vår systers man och sen dödade hennes familj henne , överlevnad Luc. " Luc du behöver inte göra detta " Sa jag och hans röda ögon stirrade blint på mig " Du behöver inte. Er syster tänkte skada Rosalies familj, min familj och jag tillåter er inte det , Ni gjorde ett misstag när ni blandade in en vän till familjen " Jag nickade mot Aaron. Jag hörde fortfarande inte hans hjärta. Han var död. 
Luc mimade åt sin bror " Du med Jules , Elina. Hämnd löser ingenting "Jules  fnös och knuffade undan Luc som föll till marken med en dov duns. Han började röra sig tillbaka , han tänkte inte hjälpa sina syskon och inte mig heller. Nu var det bara två att döda i alla fall. Jules började gå mot mig. Jag skrek till av smärta och skräck. Min hand brann. " Emmett , Jasper ! Hjälp mig " vrålade jag när elden spred sig mot min midja och höft . Emmett och Jasper slöt upp mig min sida. 

Inga kommentarer: