.. -- Twiiliightstory: TWILIGHT FAN EVENT MED TAYLOR OCH KRISTEN PART 2

Translate

Fråga mig

tisdag 22 juni 2010

TWILIGHT FAN EVENT MED TAYLOR OCH KRISTEN PART 2

Nu har jag fått sovit lite så nu kommer Part 2 av Twilight eventet som blir lite mer nogrant skrivet plus mina egna bilder och videos och från press m.m.
Enjoy.


Kodjo Akolor var kvällens värd och öppnade hela eventet och underhöll publiken innan

Lykke Li gick ut på scenen och sjöng Possibility och en anna låt. Jag måste säga att det var grymt bra , jag har alltid tyckt att hon har vart bra, långt innan hennes låt kom på soundtracket till New Moon.

Efter det forsatte Kodjo med att få oss och skratta. ( Ni kan kolla in videon nedan!) efter en stund spelades Flightless bird med Iron and Wine. ( Det var grymt ) och sedan även då en till låt. Sedan vissades exklusiva Eclipse klipp ( det tråkiga var att jag redan sett dem ) men det var grymt och det känns fortfarande i mina öron efter hur alla skrek ( Men enligt mig är så det ska vara )

The Rocketts sjöng också , en låt som kommer med på Eclipse soundtracket : Mr Right. Det var det bästa uppträdande av alla.

Efter det och en massa Kodjo-trokigheter spelades det upp Bella och Jacob klipp med en massa scener från filmerna som att presentera karaktärerna , sen kom Kristen och Taylor in !

Påvägen upp till scenen skrev dem autografer och svarade på pressfrågor innan det kom upp på scenen för att besvara frågor från fans och prata om filmen.

Tyvär hörde jag inget alls. Men kommer lägga upp videos och bilder.

Efter tio , femton minuter var själva presskonferansen över och påvägen tillbaka mot scenen vart dem bomade av gosedjur, rosor och fans som ville ha autografer.


Jag tyckte eventet var jättekul ! och det var helt klart värt den långa resan. Kolla gärna videon jag slängt ihop och bilder.


Jag tog fler bilder men detta var det bästa .









































Min video:


Inga kommentarer: