.. -- Twiiliightstory: TWILIGHT FAN EVENT MED TAYLOR OCH KRISTEN PART 1

Translate

Fråga mig

måndag 21 juni 2010

TWILIGHT FAN EVENT MED TAYLOR OCH KRISTEN PART 1

Twilight event var precis som jag hoppats. Mycket folk , mycket skratt och självklart Kristen och Taylor.
Kvällens värd var Kodjo Akolor som stod för det mesta av alla skratt med kommentarer och en massa ståhej enligt mig. Det bjöds även på musik av Lykke Li som sjöng Possibility och även en annan låt. Det var sjukt bra även Flightless bird sjöng sången från Twilight soundtracket och en annan låt.
Kodjo vissade några klipp från Eclipse och folk skrek och skrek och pratade om hur en varulv skulle låta vi olika känslor eller vad man ska säga och genförde det med en vampyr. Han tog även ett "ego" foto till med en kamera eller mobil. Han gjorde så mycket roligt att jag skrattade så jag grät. Detta var bara en kort sammanfattning av eventet imorgon kommer jag lägga upp mycket mycket mycket mycket mycket mer vilket blir egna videos och bilder + det jag kan hitta annars . En full utvärdering.
Ni twilight fans kommer älska det.

Ha det bra puss hej<3

Inga kommentarer: