.. -- Twiiliightstory: Svar på kommentar/er

Translate

Fråga mig

måndag 22 november 2010

Svar på kommentar/er

As bra! Lova att om du lägger upp den MÅSTE du lägga in vart på bloggen. Lova! Läs gärna min fanfic och min novell här: Fanfic: http://cullens.webblogg.se/category/bree-tanners-secons-chance-novellfanfic.html Novell: http://novellls.blogg.se/category/i-hate-myself-for-loving-you.html Kram <3
Av Anonym på Smakprov på ny Bok jag skriver. på 2010-11-07



Sabla unge! Ursäkta de orden men det är ju självklart man VILL och MÅSTE få läsa den där serien!!! :D :o
Av Emma H. på Smakprov på ny Bok jag skriver. på 2010-11-06

Svar: Blir så troligt kul att nu gillar det :D blir super glad... men dock måste jag göra en ytterst besvikna ...Eftersom Witch Ecolé inte kommer att läggas upp här, detta är något jag vill skriva och skicka in till bokförlag... Ska jag komma någinstans som författare måste jag ju göra något också och känner att jag vill testa och se vad förlag skulle tycka om den här boken. 
Har planerat att serien ska bli 3 böcker (minst )

Inga kommentarer: