.. -- Twiiliightstory: LTS smakprov

Translate

Fråga mig

torsdag 9 september 2010

LTS smakprov

Heeeeyyy ! Fy fan vad jag känner mig hemsk nu hela tiden att jag aldrig uppdaterar !
Fick till och med mail här om dagen att jag ska rycka upp mig och börja bjuda mer till er och hon hade så rätt så ... Dags för mig att ge er lite sötsaker... Kommer slängde upp lite news och i detta inlägg... Ett smakprov av Loving the sun... Det är en riktig spoiler och kommer några kapitel in i boken.men hoppas ni gillart :) Kommentera iaf :)

- Smaken var nu, läpparna var inte dem jag var vana med ... Det var inte Jacob jag kysste utan någon annan. Hans händer vilade på mina höfter då han kysste mig med sådan inlevelse att mina knän nästan vek sig.
"Nessie !" En röst bakom oss fick mig att avbryta kyssen. " Jacob " kved jag.

SLUT PÅ SMAK PROVET

Inga kommentarer: