.. -- Twiiliightstory: Kommentar : Vad tycker du om Vampire Sucks filmen !

Translate

Fråga mig

tisdag 24 augusti 2010

Kommentar : Vad tycker du om Vampire Sucks filmen !

Jessica sa...

Hej lollo kul att se att du kommit tillbaka lite ... saknat dig . jag har en fråga angående det här med vampire sucks filmen vad tycker du om det egentligen ?
Jag tycker det är hemsk ..skulle du inte kunna hade det som en fråga eller någe ?
Kram Jessie

Svar : Jag måste faktiskt säga att jag gillar idén ..Jag gillat twilight så pass mycket att jag uppskattar parodier. Jag kommer gå på vampire sucks men tror att jag, bara för sakens skull kommer att ha en Twilight t.shirt på. 
Så tyvärr Jessie.. Jag måste säga att Vampire Suck är något jag verkligen uppskattar nu när det kommer att ta ett bra tag innan första BD filmen kommer. 



Inga kommentarer: