.. -- Twiiliightstory: Svar! : Naw!^^

Translate

Fråga mig

fredag 25 juni 2010

Svar! : Naw!^^

Fråga av : Naw! ^^

Skulle inte du kunna försöke reda ut fråga... Naw! ^^
Skulle inte du kunna försöke reda ut frågan om huruvida rob och kristen är ett par eller inte en gång för alla?
Vore intressant att läsa någon annans analys!!

kram

Mitt svar:

Personligen tror jag att det är något mellan dem. Jag menar, dem spelar det perfekta och mest passionerande paret i nu tid, dessa känslor det har för varandra framför kameran borde enligt mig även gå in i dem. Jag tror som sagt att Kristen och Robert har ett förhållande och har dem det förstår jag helt och hållet varför dem inte går ut med det, dem måste ju få ha liten privatliv kvar. Det är min teori. Jag kan ju inte ge ett direkt svar att så är det men ja.. Jag hoppas att detta var ett godkännt svar :)

Kram :)

Inga kommentarer: