.. -- Twiiliightstory: Taylor intervju ( ny översättning )

Translate

Fråga mig

söndag 9 maj 2010

Taylor intervju ( ny översättning )


Den heartthrob skådespelaren Taylor Lautner fortsätter att kasta sopor?Ja, svarade han beslutsamt sin far, Daniel Lautner till Melinda Jacobs, förra veckan, när de satt bredvid varandra under inspelningen dell'Oprah's Show."Taylor far var den sötaste man, sade Jacobs. "Jag är säker för honom att det var konstigt såg sin son delta all'Oprah show med alla som skriker, extremt fanatisk. Han är den ödmjukaste mannen. Jag hade honom att fråga. En bra pappa släpper inte nöjesindustrin sätter sin fot över huvudet på din son! "Bland flickor som skrek som om de hade förlorat sitt huvud, det var också dotter till Jacobs Madileine, som var med henne innan stängning överföring se deras vän Oprah."Jag vet, jag skulle inte säga som min bästa vän. Men naturligtvis hade middag och pratade med henne, "Jacobs sa Oprah. "De är mer miljövänliga än några av sina producenter, men jag umgicks med Oprah".Blev tillsagda att innehavare av biljetter till seriens onsdag att det fanns en film att titta på tisdagen. "Ingen visste vad film det var. Det var en projektion, men ändå eleganta, "Eclipse". "Jacobs sa. "På filmerna, var du girassi fanns det män i kostym, män av ringa intelligens för Oprah. Varje person som arbetar för henne är mycket elegant. Nästa morgon gick vi till utställningen med rösterna - Lautner, Robert Pattinson, Kristen Stewart och Dakota Fanning. Oprah sa att i 25 år har aldrig fått så många samtal från människor som försöker muta för att få biljetter. ""Hon vände sig till publiken och sade: Gissa vad? Jag är rik. Jag tar inte emot mutor! Jag gillar det här. Han sade med humor. Han sa också, Även om du biljetter till denna show, du är inte här för att se mig. "Melinda sa Stewart var "mycket, mycket nervös hela tiden. Under raster, jag trodde hon skulle nagelbitning. Oprah reste sig och kramade. "Madileine tillade att Robert Pattinson är väldigt roligt, som ni ser överföringen. Jag menar inte mycket kändis, Kristen Stewart, men jag finner mycket intressant. Det skiljer sig mycket från den typiska Hollywood mentalitet. Han är en mycket inåtvänd och inte gillar publicitet. "Så varför Stewart valde denna karriär? ...Den Fanning är den bästa rösterna. "Spela inte ensam vet skillnaden mellan Kristen Stewart och hon är mycket praktisk och PR med pressen, säger Jacobs. "Dakota har inga problem. Han var tillfreds med sina shorts, mycket söt. "Vad var gåva till ledighet? Det finns alltid något, en bil, en telefon. "Jag fick en bil, men vi fick ett certifikat för en ring. Det var för allmänheten. Ringen har något att göra med filmen, men jag kan inte säga att det skulle förstöra handlingen. "Detta var vad han sa C.J. Star Tribune.Enligt dig, Melinda och Madileine har fattat karaktären av våra spelare?Heartthrob Taylor är mer än Robert? Robert är söt? Kristen är alltid nervös? Och kära Dakota är en skådespelerska par excellence?Berätta vad du tycker ...Denna artikel har kopierats från Twilight Italien. Kopian av denna artikel på din del spelades in av systemet, och beviljas endast med en länk till den ursprungliga Twilight Italien http://www.twilightitalia.com/home/2010/05/11/il-giusto-tipo-di -Heartbreaker / # more-42680 # ixzz0neGgV2oY

Inga kommentarer: